2016/02/04

scrapbook diary aneb jak jsem propojila PROJECT LIFE a PLANNER

... a ani jsem ještě scrapbook neznala.
Prostě jsem v roce 2012 koupila větší diář a lepila do něj fotky, vstupenky, dělala kresbičky a psala co se děje (anooo, byl to journaling).

Pak jsem koupila nějaké samolepky v papírnictví, razítko na datum, papíry v ikea... a pak přišla moje zkáza. Objevila jsem, že existuje nějaký obchod, na internetu, kde se prodávají podezřele krásné věci. A těch obchodů je dokonce mrak! A pak jsem taky objevila PAPEROAMO, ten nejlepší scrapbook klub, a to... jsem byla už prostě lapená!



Teď už začínám pátý diář a musím nostalgicky říct, že prohlížet si pět let staré vzpomínky, je prostě paráda (když pominu hořkosladkou příchuť bývalých lásek, a proto doporučuju scrapbook šťastně vdaným matkám :D).

Dneska jen pár ukázek, ale mám pro vás nachystané video z dokončování roku 2015 a pak pravidelné reporty z letošního roku.

A proč nedělám klasický "kartičkový" project life? Chtěla jsem svému formátu prostě zůstat věrná a líbí se mi ta forma diáře na pozadí. Rozdělené kapsy používám na tematická alba. Ale nikdy neříkej nikdy...





4 komentáře:

  1. to je super, ty scrapbooku naskladane na sobě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Supr, děkuji. Určitě je to výhoda i skladovacího místa. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. paráda :-) už sa teším na video a reporty

    OdpovědětVymazat
  4. Zatoulala jsem se na Vaše stránky a Váše deníky jsou úžasné.Něco podobného také vytvářím z našich cest karavanem.Kde nahlédnu na videa?

    OdpovědětVymazat