2016/04/19

MOJE SUPER RODINA v creative kitu

Ten dokonalý dubnový Creative Kit od PaperoAmo... no chce se vám do něj vůbec stříhat? Musím se přiznat, že ten krásný vellum papír jsem si schovala do nějakého alba na průhlednou kapsu :D
Ale zato jsem vytáhla zlatou abecedu a zlatou barvu a zlatila, co se dalo. Přece jen zlaté období vládne teď v ČR.
Do Creative Kitu jsme tentokrát přidali malé nálepky a já se snažila udělat je trochu víc rodinné, protože jsem si všimla, že tohle téma ve svých designech trochu opomíjím. A nálepečky vypadají naprosto super jako křoví na stránkách. Takže se těším, až je u vás uvidím :)
Těch srdíček je na těch projektech až příliš teda, příště můžete očekávat zase nějaké hvězdy.

A jak stránky vznikaly, můžete kouknout na novém videu.











Žádné komentáře:

Okomentovat